اطلاعیه کمیته وضعیت بازیکنان؛ پرسپولیس برای تاجیک‌ها استعلام می‌گیرد

اطلاعیه کمیته وضعیت بازیکنان در مورد نقل و انتقالات نیم فصل اول

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل اول (۱۴۰۱- ۱۴۰۰) صادر کرد.

به گزارش گلونی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مطابق ماده ۴۹ اساسنامه فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان باید بر وضعیت بازیکنان و نقل و انتقالات آن‌ها از حیث انطباق با مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فیفا و مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال نظارت و وضعیت بازیکنان را برای شرکت در رقابت‌های مختلف فدراسیون فوتبال تعیین کند.

بنا به مراتب و با عنایت به اتمام مهلت نقل و انتقالات نیم فصل اول (۱۴۰۱- ۱۴۰۰)، تنها بازیکنانی که دارای شرایط مندرج در ماده ۶ مقررات وضعیت و نقل و انتقالات ایران و ماده ۶ مقررات وضعیت و نقل و انتقلات فیفا باشند، می‌توانند قرارداد خود را در سازمان لیگ به ثبت برسانند.

اطلاعیه کمیته وضعیت بازیکنان

به این منظور، باشگاه‌هایی که خواهان استفاده از شرایط مقرر در ماده ۶ مقررات یاد شده و ثبت قرارداد بازیکن جدید خارج از پنجره نقل و انتقالات باشند، می‌بایست درخواست خود به همراه تمام مستندات را تحویل سازمان لیگ داده تا جهت بررسی و احراز شرایط، انجام استعلام های لازم و اعلام نظر، تحویل کمیته وضعیت شود.

به گزارش ورزش‌سه باتوجه به بسته بودن نقل و انتقالات تابستانی و ناکامی باشگاه پرسپولیس در باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، قرمزها به دنبال این هستند تا پس از تسویه با گابریل کالدرون، قرارداد وحدت هانانوف و منوچهر صفروف را به عنوان بازیکن آزاد ثبت کنند.

حالا کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرده که برای ثبت قرارداد بازیکن آزاد باید از این کمیته استعلام گرفته شود. با این حال در این اطلاعیه آمده که خرید بازیکن سهمیه آزاد بر اساس بند شش اساسنامه فیفا انجام می‌شود. در این بند آمده که زمان بسته شدن پنجره کشور مقصد به عنوان تاریخ مرجع در نظر گرفته می‌شود.

بنابراین اگرچه پرسپولیس باید برای ثبت قرارداد هانانوف و صفروف استعلام بگیرد اما اشاره به همین بند نشان می‌دهد که سرخ‌ها مشکلی از این بابت برای خریدهای خود نخواهند داشت.

پایان پیام

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 254567 ساعت خبر : 1:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=254567
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات