مجموعه نمایش خانگی جزیره، نازل‌تر از سریال‌های هندی و ترکیه‌ای است

مجموعه نمایش خانگی جزیره، نازل‌تر از سریال‌های دست چندم هندی و ترکیه‌ای است

به گزارش گلونی سریال نمایش خانگی جزیره به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب‌آبادی در این سه قسمت نتوانست رویداد و فضاسازی قابل باور و درستی را ارائه دهد.

این مجموعه یکشنبه‌ها از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد آنچه کارگردان به عنوان جلوه‌های ویژه برگزیده، به سبب سطحی و کم‌جان بودن داستان، خوب و پر تعلیق از آب درنیامده و مخاطب را اسیر خود نمی‌کند.

شاید اگر در ابتدا شخصیت‌ها با معرفی و پرداخت درست، در دل، جا و شناسنامه پیدا می‌کردند، مخمصه‌هایشان، آب را در دل بیننده تکان می‌داد و تعلیق لازم ایجاد می‌شد.

اما تا اینجای سریال، نه آدم‌ها آنقدر جذاب‌اند و نه نویسنده و کارگردان، آنقدر برای مخاطب خاطره‌سازی کرده‌اند که با گرفتار شدن هر کاراکتر، دلی بلرزد و پیشانی از نگرانی چروک بردارد.

داستان، آدم‌ها و کارگردانی هنوز خام و سطحی‌اند.

مقدم خیلی شتابزده، و پیش از عمق دادن به آدم‌ها و رویداد‌هایش، دست به جلوه‌های ویژه‌ای می‌زند که سراسر پوچ و بی‌اثر هستند.

این کارگردان پیش از این، در پایتخت پنج، فضاسازی دریا و طوفان را تجربه کرده است.

هر چند که در آنجا نیز ناتوانی در این مسیر به چشم می‌خورد اما در پایتخت، به دلیل عقبه‌ای که شخصیت‌ها در ذهن و دل مخاطب داشتند، تا اندازه‌ای تعلیق و جذابیت ایجاد می‌شد.

اتفاقی که در جزیره، به سبب دلایلی که از نظر گذشت، نیفتاده است.

روی هم رفته مجموعه نمایش خانگی جزیره با همه زرق و برق‌های ظاهری از جمله استفاده از بازیگران چهره و خواننده نابازیگر، جلوه‌های ویژه، همچنان نازل‌تر از آثار دست چندم هندی و ترکیه‌ای محسوب می‌شود و قابل باور نیست.

مجموعه نمایش خانگی جزیره را در فیلیمو تماشا کنید

نقد این سریال را بخوانید

پایان پیام

نویسنده: نیما نعمتی زاده

خرید کتاب از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 252838 ساعت خبر : 8:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=252838
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات