حضور خیبر خرم آباد در یک چهارم نهایی جام حذفی برای دومین سال پیاپی

حضور خیبر خرم آباد در یک چهارم نهایی جام حذفی برای دومین سال پیاپی

به گزارش گلونی طبق گزارش صفحه رسمی تیم خیبر خرم آباد، برای دومین سال پیاپی خیبر بین هشت‌ تیم برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

در جام‌ حذفی، ویسی که به چندین بازیکن خود استراحت داده بود، بازیکنان جوان را برای این مسابقه به خدمت گرفت.

خیبری‌ها در شروع بازی آهنگ هجومی را دستور کار خود داشتند و با فشار پرس بالا و منطقه‌ای، نفتی‌ها در لاک دفاعی فرو رفته بودند.

خیبری‌ها به خوبی با بازی‌سازی و استفاده از نقاط زمین بازی را باز کرده و چندین موقعیت گل‌زنی به دست آوردند که سرانجام با فشار سنگین خیبری‌ها، نفت مغلوب این فشار شد تا با یک پنالتی به سود خیبر، بازی یک بر صفر شود.

در ادامه با اشتباه بازیکنان خیبر و به وجود آمدن یک موقعیت، نفتی‌ها گل مساوی را زدند تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.

حضور خیبر خرم آباد در یک چهارم نهایی

در نیمه دوم خیبری‌ها مجدداً بازی را با آهنگ هجومی شروع کرده و با دو تعویض فشار را بیشتر کردند و نفتی‌ها که مثل نیمه اول کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بودند زیر فشار سنگین چشم بر ضد حملات داشتند، که در همان ابتدای نیمه دوم دقیقه ۵۰ گل دوم خیبر به ثمر رسید.

نفتی‌ها که راهی برابر فشار خیبری‌ها نداشتند، به دفاع پناه بردند و با دو ضد حمله، تیم نفت موقعیت‌هایی به دست آورد که راهی به دروازه خیبر نداشت.

در ادامه خیبری‌ها که بازی را باز کرده بودند فشار خود را بیشتر کردند و در دقیقه ۷۲ با شوتی سنگین، گل سوم خیبر به ثمر رسید تا شکست نفتی‌ها حتمی شود.

در ادامه بازی، تیم خیبر بعد از چند موقعیت گل‌زنی در دقیقه ۸۴ گل چهارم را به ثمر رساند تا یک نتیجه مطلوب به سود خیبر رقم بخورد و در آخرین دقیقه بازی نیز، فرزاد محمدی کار را یکسره کرد.

خیبری‌ها با این پیروزی ارزشمند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

پایان پیام

خرید زیتون از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 260727 ساعت خبر : 7:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=260727
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات