مهرنوش شریعتی، بازیگر و عروسک‌گردان سینما و تئاتر درگذشت

مهرنوش شریعتی، بازیگر و عروسک‌گردان سینما و تئاتر درگذشت

مهرنوش شریعتی بازیگر و عروسک‌گردان سینما و تئاتر که به دلیل ابتلا به کرونا در کما بود درگذشت.

به گزارش گلونی به نقل از ایرنا، مهرنوش شریعتی تجربه بیست سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه بازی‌دهندگی و صداپیشگی و کارگردانی نمایش عروسکی همچنین سابقه اجراهای عروسکی در فرانسه، یونان، تونس، ترکیه، صربستان، لهستان، بلغارستان را داشته است.

شریعتی عروسک‌گردانی آثاری بسیاری از جمله خواب خورشید (اکرم صانعی ۱۳۸۰) هیچ نیود (زهره بهروزی نیا ۱۳۸۳) آخرین گل (زهره بهروزی نیا ۱۳۹۰) پری کوچولوی دریایی (مریم تیموری ۱۳۹۱) در کارنامه داشته است.

کارگردانی نمایش سترون و عروسک گردانی فیلم سینمایی عروسکی گورداله و عمه غولی ( نادره ترکمانی ۱۳۹۱) از جمله فعالیت های این هنرمند تئاتر و سینما است.

مهرنوش شریعتی که به دلیل ابتلا به کرونا در کما بود متاسفانه روز یکم فروردین ماه درگذشت.

طبق اطلاعات خبرآنلاین، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، با انتشار پیامی، درگذشت مهرنوش‌ شریعتی را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«با کمال اندوه و تاسف با خبر شدیم، مسافر نام‌آشنای عرصه هنر و هنرمند متعهّد و تاثیرگذار نمایش‌های عروسکی، مهرنوش شریعتی، به صحن آرامش ابدی پیوست.

بی‌شک از این پس، می‌توان، تداوم خاطرات را در آثاری متنوّع و یاد و حافظه همراهان و دوستان و مخاطبان آثارش، به روشنی گواه گرفت.

فقدانش را به همسر گرامی و خانواده محترمش و نیز خانواده شریف هنرهای نمایشی کشور، به ویژه هنرمندان نمایش‌های عروسکی تسلیت عرض کرده و آرامش روح بلندش را از درگاه خداوند متعال، مسئلت دارم.»

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 264859 ساعت خبر : 12:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=264859
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات