نمایش آئورا در تالار حافظ روی صحنه رفت

نمایش آئورا در تالار حافظ روی صحنه رفت

نمایش «آئورا» که با اقتباس از ۲ رمان «ربکا» و «آئورا» نوشته و ساخته شده، از شانزدهم فروردین به کارگردانی مهدی محبعلی در تالار حافظ روی صحنه رفت.

به گزارش گلونی در نمایش «آئورا» المیرا صارمی، نساء یوسفی، محمدرضا حسن زاده، آیلار نوشهری، سوگند دیانی، عیسی حسینی، مهناز فراتی، فرنوش نادرپور، لیلا هوشیاری، سارا محمودی، پولاد شعبانی، هلنا کریمی، علیرضا عبدالله ‌زاده ، محیا ارجمند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لیلی مهدوی مشاور کارگردان، نگین لرستانی دستیار کارگردان، ماهی عظیمی طراح صحنه، زهره سوهانی طراح لباس، مرتضی حیدری آل کثیر طراح گریم، شبنم علایی طراح پوستر و حامد مصلایی ویژوآل آرت از دیگر عوامل تولید این اثر هستند که توسط گروه هنری واو تهیه شده است.

در خلاصه این نمایش آمده: «ویسنته پا به عمارت عمه اش گذاشته تا خاطرات ناتمام همسرش را تمام کند اما این داستان تازه شروع شده است.»

مهدی محبعلی پیش از این نمایش‌های «همینه که هست»، «از دل گندمزاران»، «بی دیواری»، «پاریس»، «مرگ بازی» و «غارنشینان» را به صحنه برده است.

نمایش «آئورا» ساعت ۱۹ در تالار حافظ اجرا می‌شود.

برای خرید بلیت این نمایش کلیک کنید

گفتنی است مهدی محبعلی کارگردان نمایش «آئورا» درباره فرم اجرایی این نمایش به خبرنگار مهر گفت: «تلاش کردیم تا با تکیه بر روایت و استفاده از فضای وهم انگیزی که هر ۲ داستان داشت، نمایش را به دور از فرم گرایی افراطی پیش ببریم.

زبان ساده ولی فرم روایی پیچیده نمایش در قالب ژانر دلهره آور چالش دشواری بود که در طول نمایش با آن رو به رو بودیم.»

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 266141 ساعت خبر : 9:09 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=266141
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات