این سوالات را حتما از وکیل مهاجرت به استرالیا بپرسید

این سوالات را حتما از وکیل مهاجرت به استرالیا بپرسید

اگر در فکر مهاجرت به استرالیا هستید، بهتر است حتماً از یک وکیل مهاجرتی برای تسریع روند پرونده خود کمک بگیرید. وکلای مهاجرت با تجربه خود در امر مهاجرت و اطلاع از آخرین تغییرات و مدارک مورد نیاز برای پرونده شما، بهترین کمک‌کننده برای تسهیل این روند هستند.

اما یکی از مشکلات اساسی افراد که قصد دارند مهاجرت کنند، این است که نمی‌داند دقیقاً برای چه خدماتی باید از وکیل مهاجرتی خود کمک بگیرند. در ادامه این مطلب سعی می‌کنیم تا با توضیح بیشتر درباره وظایف وکلای مهاجرتی، سوالات اساسی را که باید از آن‌ها بپرسید را بررسی کنیم.

سوالات اساسی که باید از وکیل خود بپرسید!

مطمئناً اگر تابحال مهاجرت نکرده و یا با یک وکیل مهاجرت صحبت نکرده باشید، نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید. کشور استرالیا برنامه‌های مهاجرتی متعددی را برای واجدان شرایط طراحی کرده است و شما باید با بررسی شرایط فردی خود، بهترین گزینه مهاجرتی را انتخاب کنید. در وهله اول باید بتوانید بهترین گزینه‌های ممکن را از بین چندین وکیل مهاجرت به استرالیا پیدا کنید. سپس قبل از استخدام وعقد قرارداد رسمی با وکیل، سوالات زیر را از او بپرسید.

۱- آیا در سامانه “MARA” ثبت نام کرده‌اید؟

قبل از هر مسئله دیگری، باید دقت کنید وکیل مهاجرتی شما و یا آژانس مهاجرتی که آن را انتخاب می‌کنید، در اداره ثبت نمایندگان مهاجرت (MARA) ثبت شده باشند. رسمیتِ وکیل استرالیا را معمولاً از روی تاییدیۀ مارا (MARA) می‌شناسند. MARA مخفف “Migration Agents Registration Authority” و یک سازمانِ دولتی استرالیا برای تایید تخصص و رسمیتِ وکلای مهاجرتی است.

داشتن این تأییدیه، یعنی وکیلی که شما انتخاب کرده‌اید از نظر قانونی صلاحیت داشته و می‌توانید به او اعتماد کنید. صلاحیت قانونی وکیل به شما این اطمینان را می‌دهد که با اطلاعات ناقص و یا اشتباه روبرو نشده و کسی شما را فریب نمی‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت پرونده خود را به این وکیل مهاجرت به استرالیا سپرده و مطمئن باشید که هرآنچه لازم باشد را برای موفقیت آن انجام می‌دهد.

۲- تا به حال چند پرونده موفق داشته‌اید؟ می‌توانید نمونه‌هایی از آن را به من نشان دهید؟

یکی از راه‌های اطمینان از حسن سابقه یک وکیل مهاجرت به استرالیا این است که ببینید تا به حال چند پرونده موفق داشته است. از آن‌ها بپرسید که برای موفقیت پرونده موکلان قبلی خود چه تلاشی کرده و چگونه موفق به اخذ ویزا برای آن‌ها شده‌اند.

زمانی که آن‌ها جزئیات پرونده‌های قبلی‌شان را در اختیار شما قرار دادند، می‌توانید صحت آن را از طریق مشخصات درج شده روی پرونده که متعلق به وکیل شما است، بررسی کنید.

۳- در کشور استرالیا دفتر مهاجرتی دارید؟

اکثر وکلای مهاجرتی ادعا می‌کنند که با موفقیت قادر به اخذ ویزای شما هستند. یکی از راه‌های اطمینان از صحت این ادعا، این است که از آن‌ها بخواهید تا با دفتر دیگرشان در کشور استرالیا تماس گرفته و درباره جزئیات پرونده شما با آن‌ها مشورت کنند.

داشتن یک دفتر مهاجرتی در استرالیا، به معنای حضور در این کشور و آشنایی بیشتر با قوانین و شرایط کلی آن برای مهاجران است.

۴- چه کسی مدارک را تأیید می‌کند؟

طبق مقررات مهاجرت برای اکثر کشورهای دنیا، یک آژانس مهاجرتی ثبت شده می‌تواند تأیید نهایی مدارک شما را انجام دهد.  یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا، این است که بتواند مدارک شما را تأیید کند. اگر با یک وکیل یا آژانس مهاجرتی درارتباط هستید که صلاحیت انجام این کار را ندارند، بهتر است به فکر گزینه‌های دیگری باشید. اگر لازم باشد برای تأیید مدارک نهایی به یک اداره دیگر مراجعه کنید، روند انجام کارها کمی کندتر پیش می‌رود؛ در نتیجه برای تسریع روند مهاجرت، بهتر است یک وکیل دارای صلاحیت تأیید را انتخاب کنید.

۵- پردازش درخواست چه مدت طول می‌کشد؟

مدت زمان رسیدگی و پردازش ویزایی که برای استرالیا درخواست می‌کنید، بسته به نوع آن ممکن است متفاوت باشد. مشاور و وکیل مهاجرت‌ به استرالیا در صورتی که تجربه کافی داشته باشد، می‌تواند یک بازه زمانی تقریبی را برای موفقیت پرونده شما ارائه دهد.  اطلاع از زمان تقریبی موافقت ویزا و اخذ آن، برای برنامه‌ریزی سایر کارهای مهاجرت بسیار مهم است.

این سوالات را حتما از وکیل مهاجرت به استرالیا بپرسید
این سوالات را حتما از وکیل مهاجرت به استرالیا بپرسید

۶- هزینه خدمات شما چقدر است؟

بسیار مهم است که از همان ابتدا، در مورد هزینه‌های خدمات وکیل خود اطلاع داشته باشید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا بهتر تصمیم گرفته و انتخاب خود را آگاهانه انجام دهید. از آن‌جایی که برنامه‌ریزی‌های مالی در زمان مهاجرت بسیار مهم است، این که بدانید برای خدمات وکیل مهاجرت به استرالیا چقدر باید هزینه کنید، بسیار ضروری است.

۷- چقدر با آخرین شرایط مهاجرت به استرالیا آشنایی دارید؟

این یکی از مهمترین سوالاتی که باید قبل از هر چیز از مشاور و وکیل خود بپرسید، این است که میزان اطلاع آن‌ها از آخرین شرایط مهاجرتی را بسنجید. تأیید درخواست ویزای شما تا حد زیادی به آگاهی از این شرایط و فاکتورهای جدید بستگی دارد تا بتوانید پرونده و مدارک لازم خود را طبق آن تکمیل کنید. اگر وکیل شما با قوانین جدید آشنایی ندارد، احتمال رد شدن درخواست ویزای‌تان بالا می‌رود.

۸- کدام برنامه مهاجرتی برای من مناسب‌تر است؟

زمانی که به کمک سوالات بالا از تجربه و دانش وکیل خود اطمینان حاصل کردید، زمان آن فرارسیده تا به سوالات مرتبط‌‌تری بپردازید. اصلی‌ترین سوالی که به‌طور مستقیم روی پرونده مهاجرتی شما اثر خواهد گذاشت، این است که مناسب‌ترین شیوه مهاجرتی برای شما کدام است.

وکیل مهاجرت به استرالیا با بررسی شرایط فردی شما و همچنین آخرین شرایط و قوانین این کشور، بهترین گزینه مهاجرتی را برای شما تعیین می‌کند. هیچ وکیل مهاجرتی نمی‌تواند موفقیت قطعی پرونده شما را تضمین کند، اما انتخاب برنامه مهاجرتری مناسب، شانس موفقیت را بسیار بالا می‌برد. با مراجعه به وب سایت موسسه مهاجرتی پارسی کانادا می‌توانید درباره برنامه‌های مهاجرتی مختلف اطلاعات کسب کنید.

سخن نهایی

قوانین و شرایط پذیرش مهاجران توسط کشور استرالیا چندان ساده نیست و به دانش و آگاهی کافی نیاز دارد. به همین دلیل است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند با استخدام یک وکیل مهاجرت به استرالیا کار خود را ساده‌تر کنند. وکلای مهاجرتی در صورتی که از تجربه کافی برخوردار باشند، به راحتی روند بررسی پرونده شما را تسهیل کرده و به آن سرعت می‌بخشند.

برای این که بتوانید بهترین وکیل را انتخاب کرده و شانس موفقیت اخذ ویزای خود را بالا ببرید، باید از وکیل خود چند سوال اساسی بپرسید. در این مطلب، سوالات اساسی که باید از وکیل مهاجرت به استرالیا بپرسید را بررسی کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان موسسه پارسی کانادا در ارتباط بوده و وکیل مناسب خود را انتخاب کنید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 269707 ساعت خبر : 11:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=269707
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات