مطالبه گری عمومی طلاب برای اعمال سابقه بیمه تامین اجتماعی طلبگی

مطالبه گری عمومی طلاب برای اعمال سابقه بیمه تامین اجتماعی طلبگی برای سایر ادارات

به گزارش گلونی گروهی از طلاب و روحانیت کشور با راه‌اندازی کارزاری از رئیس دولت، رئیس قوه قضاییه و مجلس خواستند سابقه بیمه تامین اجتماعی طلبگی برای سایر ادارات اعمال شود.

در متن این کارزار که تا امروز بیش از ۶ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:

«ما طلاب سراسر کشور با توجه به اینکه ده سال فرسایشی را در حوزه مشغول درس خواندن بودیم تا آماده شویم برای خدمت به جامعه اسلامی و سابقه ده سال بیمه تأمین اجتماعی داریم.

بعد از اتمام درس و استخدام، الان ادارات مانع انتقال سابقه بیمه طلاب از تأمین اجتماعی به آن ادارات می‌شوند و این موضوع نه تنها ظلم بزرگی به جامعه طلاب هست (به دلیل اینکه بعد از ده سال نا امید می‌شوند از این قضیه و اینکه سن طلاب حدود ۳۰ تا ۳۵ سال می‌شود برای استخدام و اگر بعد از این سن حساب بشه برای‌شان حدود ۶۵ سالگی بازنشسته می‌شوند) و این همه پول از طرف طلاب برای بیمه پرداخت می‌شد و با یک حساب سر انگشتی به ازای هر طلبه در ده سال حدود ۲۰۰ میلیون پرداخت شده به بیمه، الان به چه دلیلی حق ما طلاب ضایع می‌شود؟

ما طلاب از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) درخواست داریم به این موضوع ورود کرده و حق هزاران طلبه (که پشتیبانی بعد از خدا و امام زمان به غیر از ایشان نداریم) را بگیرند.»

این کارزار تا تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در این آدرس اینترنتی در حال جمع‌آوری امضاست.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 272798 ساعت خبر : 10:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=272798
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات