پرستار سالمند در پاسداران تهران

پرستار سالمند در پاسداران تهران

اگر به دنبال استخدام پرستار سالمند در پاسداران نیمه وقت هستید، پرستاران خبره و باتجربه مراکز معتبر پرستاری، با سال‌ها سابقه درخشان کاری، می‌توانند کیفیت زندگی سالمندان گرامی را افزایش داده و وضع روحی و جسمانی ایشان را بهبود دهند. اعزام پرستار سالمند در پاسداران به‌طور نیمه وقت و شبانه‌روزی صورت می‌پذیرد و با توجه به نیازهای سالمند و شرایط خانواده، در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود.

اما به‌راستی استخدام پرستار سالمند در پاسداران چه مراحلی دارد و چگونه انجام می‌شود؟ نگهداری از سالمند در پاسداران شامل چه خدماتی است و هزینه این خدمات چقدر است؟

این‌ها همه از سوالات پرتکرار کاربران در مورد استخدام پرستار سالمند در پاسداران تهران هستند که در ادامه به صورت جامع به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

چرا استخدام پرستار سالمند در پاسداران مهم است؟

اهمیت موقعیت مکانی و کم بودن فاصله مراجعین و پرستاران خصوصا در پرستاری از سالمند، به خوبی مشهود است. چراکه کار با سالمند نیاز به فوریت بیشتری دارد و هر اتفاق کوچکی می‌تواند زندگی فرد را به خطر بیندازد.

بنابراین هوشمندانه است‌ که پرستار و سالمند کمترین فاصله مکانی را نسبت به هم داشته باشند به دلایل زیر:

  • در صورت وقوع هر اتفاق غیرمترقبه، پرستار بتواند فوری و اورژانسی خود را به سالمند رساند.
  • با کاهش فاصله، ترافیک و تاخیر پرستار در تحویل گرفتن شیفت کاهش پیدا کند.

در کل فرآیند استخدام، اعزام پرستار و خدمت‌رسانی، نظارت دقیقی از سوی مجموعه‌های معتبر پرستاری بر کار پرستار صورت می‌گیرد و با نظرخواهی از شما، سعی براین است که هیچ کم و کاستی احساس نشود.

بهترین گزینه برای نگهداری شبانه‌روزی از سالمند در پاسداران

تا سال‌ها پیش، بیشتر مردم عادت داشتند در صورت ایجاد مشکل یا بیماری در والدین و سالمندان، خودشان از ایشان مراقبت کنند. اما زندگی پردغدغه امروز به هیچ عنوان امکان چنین کاری را نمی‌دهد. چراکه نگهداری از سالمند در پاسداران امری نیازمند انرژی و زمان زیاد است. پس چه انتخابی پیش روی افراد قرار می‌گیرد؟ انتخاب بین مراکز نگهداری از سالمندان (خانه سالمندان) و یا استخدام پرستار در منزل. اما کدامیک بهتر است؟

استخدام پرستار سالمند در منزل، کیفیت زندگی فرد را تا حد زیادی بهبود می‌دهد؛ چراکه فرد تحت رسیدگی پرستار به صورت خصوصی است.

اما در مقابل، در مراکز نگهداری از سالمندان چند پرستار وظیفه رسیدگی به چندین سالمند را دارند و نمی‌توانند آنطور که باید خدمات با کیفیتی ارائه دهند‌.

دوران پیری با چالش‌های روحی و جسمی زیادی همراه است و دوری از خانواده، فرد را بیشتر در معرض افسردگی و اضطراب قرار می‌دهد. بنابراین دور کردن سالمند از خانه و خانواده اصلا هوشمندانه نیست و اوضاع را بدتر می‌کند.

افزون بر نیازی که سالمندان به حضور در خانه و جمع خانواده دارند، اعضای خانواده نیز دلبسته والدین سالخورده خود هستند. و نگهداری شبانه روزی از سالمند در پاسداران این امکان را می‌دهد که هر دو طرف از حضور هم دلگرم باشند.

پرستاران آموزش‌دیده سلامت اول تمام دستورالعمل‌های لازم برای پیشگیری از عفونت‌ها و بیماری‌ها را از بر هستند و با رعایت آن‌ها ریسک بیمار شدن سالمند را به صفر می‌رسانند. این درحالیست که در مراکز نگهداری، انتقال میکروب‌ها میان سالمندان، به طور گسترده اتفاق می‌افتد و جان سالمندان در خطر جدی است.

شرح وظایف پرستار سالمند در پاسداران نیمه وقت

استخدام پرستاران مجرب برای نگهداری از سالمند در پاسداران، به صورت نیمه‌وقت، شبانه‌روزی و ساعتی انجام می‌پذیرد. یک پرستار سالمند شرایط زیر را دارد:

  • نظارت دقیقی بر وضعیت جسمی و روحی سالمند دارد و با اطلاعاتی که راجع به بیماری‌های رایج سالمندان دارد، می‌تواند از بروز مشکلات جدید پیشگیری نماید. این پرستار رابط خوبی برای خانواده و پزشک است و در صورت مشاهده علائم جدید، گزارش دقیقی از وضعیت فرد را ارائه می‌دهد.
  • با توجه به سندروم سالخوردگی و تحلیل توده عضلانی، کمک به حرکت سالمند در انجام امور روزمره نیز از وظایف پرستار است.
  • یک پرستار خوب و ماهر، در فواصل معین، مصرف دقیق داروها را به سالمند یادآور می‌شود و در صورت نیاز، عملیات‌های تخصصی پرستاری از جمله تزریقات، تعویض سوند و انژیوکت را به انجام می‌رساند.
  • وظیفه پرستار است که در انجام امور شخصی سالمند، همراه و حامی او باشد و در استفاده از دستشویی، حمام، کوتاهی مو و ناخن به او یاری رساند.
  • پرستار سالمند خوب و با تجربه، کسی است که با وجود پرمهر خود، چراغ دل یک سالمند را روشن کند و کیفیت زندگی وی را ارتقا و بهبود دهد. بنابراین در مورد سالمندانی که انزواطلب و گوشه‌گیر شده‌اند، ارتباط موثر پرستار بسیار کمک‌کننده است. یک پرستار خوب حتی برای خاطره‌گویی و همصحبتی با سالمند برنامه و دلیل دارد و با همین اقدامات به ظاهر ساده به تقویت حافظه و بهبود حال روحی فرد کمک می‌کند.

پایان

برای استخدام پرستار سالمند در پاسداران تنها کاری که لازم است بکنید، با شرکت‌های معتبر خدمات پرستاری در تهران تناس حاصل فرمایید. بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمت شما عزیزان ارائه می‌شوند و با مناسبترین هزینه، امکان بهره‌مندی شما به آسان‌ترین شیوه را فراهم می‌سازند.

تدوین شده در سایت موسسه پرستاری سلامت اول: salamateaval.com

آگهی در گلونی

کد خبر : 278331 ساعت خبر : 8:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=278331
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات