قسمت سوم پدر گواردیولا؛ بهترین زمان برای دعوا

قسمت سوم پدر گواردیولا؛ بهترین زمان برای دعوا

هشدار می‌دهیم که احتمال لو رفتن قصه وجود دارد

به گزارش گلونی در قسمت سوم سریال پدر گواردیولا ما ژوله را می‌بینیم که در تلاش برای کاندید شهر شدن است.

از آنجایی که هنرمندان و ورزشکاران به خاطر معروفیتی که دارند از این کارها می‌کنند و به راحتی هم موفق می‌شوند پس ما از دیدن تلاش ژوله برای کاندیدا شدن تعجب نکردیم.

امیدواریم موفق شود، ما که بخیل نیستیم حالا که یک سفره‌ای پهن است، او هم یک گوشه‌ای از این سفره بنشیند.

در ادامه ما می‌بینیم که زری حامله است. ما واقعا خوشحالیم که تکنولوژی پیشرفته‌ای به نام «بی‌بی چک» آمد و ما دیگر مجبور نیستیم عُق زدن خانم‌ها را در فیلم ببینیم تا به صورت تضمینی مطمئن شویم که حامله است.

قبلا به جز عق زدن چیز دیگری برای نشان دادن وجود نداشت و امروز علاوه بر عق زدن بی‌بی چک را هم نشان می‌دهند تا دیگر شکی برای مخاطب باقی نماند.

در ادامه ما می‌بینیم بیوک می‌گوید: «اگر من دو سال کار کنم نصف تهران رو خریدم.»

از کارگردان تقاضا داریم شفاف‌سازی کند و بگوید با چه کاری می‌شود طی دو سال نصف تهران را خرید.

ما فکر می‌کنیم حتی اختلاس‌گران عزیز هم بیش از دو‌سال تلاش کردند که البته در نهایت تهران را نخریدند و کانادا را ترجیح دادند اما به هرحال.

ما سال‌هاست نیم متر از تهران را خرید که هیچ، اجاره هم نتوانستیم کنیم، پس لطفا راهنمایی کنید و بلکه ما هم توانستیم یک متر از تهران را بخریم.

در ادامه ما می‌بینیم که بیوک کاملا تصویر آهسته وارد سینما می‌شود که خیلی تاثیرگذار است. اگر عادی وارد می‌شد تاثیرگذار نمی‌شد، ممنون از کارگردان.

در قسمت دیگری می‌بینیم که بیوک و گواردیولا در حالی که زری زخمی در ماشین است مشغول دعوا می‌شوند.

احسنت، خیلی زمان خوب و درستی را برای دعوا انتخاب کردید، همین طور ادامه دهید.

در ادامه ما با مکروک آشنا می‌شویم که کارگردان فرو کردن پلاک ماشینش را در چشم ما کافی نمی‌داند و تن مکروک دشداشه کرده است تا ثابت کند از کویت آمده است.

ما قبول کردیم که او از کویت آمده است اما این را بدانید کویتی‌هایی که به ایران می‌آیند در سطح شهر با دشداشه تردد نمی‌کنند، حالا خودتان می‌دانید.

مکروک تلاش می‌کند عربی با لهجه کویتی صحبت کند که به هرحال قابل قبول است، اما فارسی حرف زدنش جای بحث دارد. کویتی‌ها این طوری فارسی حرف نمی‌زنند حالا خودتان می‌دانید.

در آخر ما پوری را می‌بینیم که مکروک را می‌زند. ما نمی‌دانیم این چه حرکتی بود. دو کلمه حرف می‌زدی اگر به توافق نمی‌رسیدی بعد می‌زدی مرد.

پدر گواردیولا را در تماشاخونه ببینید

درباره سریال پدر گواردیولا بیشتر بخوانید

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 279110 ساعت خبر : 8:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=279110
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات