فیلم کوتاه استخوان؛ زنی زنده با خاطرات

به گزارش گلونی هشت سال جنگ ایران با عراق اگرچه دهه‌ها قبل تمام شده است اما برای کسانی که کسی یا خاطره‌ای را در آن زمان جا گذاشته‌اند، هنوز هم ادامه داشته و زیستی متفاوت با بقیه برایشان رقم می‌زند. فیلم کوتاه استخوان نمایی از زندگی این آدم‌هاست.

فیلم استخوان به کارگردانی غلامرضا حیدری در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام است. در این فیلم معصومه قاسمی پور، سیاوش چراغی پور، موسی کاشان، مهتاب اکبری و میثم شمسیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

قصه فیلم کوتاه استخوان درباره زنی است که همسرش سال‌ها پیش شهید شده اما او با عدم قبول این واقعیت، سال‌ها با حضور همسر خود زندگی می‌کند که با پیدا شدن استخوان‌های شهید، همه چیز تغییر می‌یابد.

موضوع فیلم استخوان از آن جهت که مربوط به شهدای سال‌های دفاع مقدس است ارزشمند است اما واضح‌ترین نکته در این فیلم پرداخت تکراری از نظر محتوایی به این موضوع است به طوریکه از همان ابتدا مخاطب روند قصه را پیش‌بینی کرده و می‌تواند تا آخر خط را بخواند!

فارغ از پرداختن و زاویه دید جدیدی که فیلمساز این فیلم می‌توانست به زندگی خانواده‌های شهدا داشته باشد، فیلم کوتاه استخوان از آن دسته تولیدات سینمای جوان ایران است که سازنده آن توانسته با انتخاب گروه بازیگری شناخته شده و همچنین فیلمبرداری، تدوین و موزیک استاندارد،  فضایی سینمایی به کار افزوده و در بخش فنی فیلم حداقل، موفق عمل کند.

این فیلم را می‌توانید از فیلیمو تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

کد خبر : 280086 ساعت خبر : 11:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=280086
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات