بچه‌ها عید ۱۴۰۳ رو کجا بریم؟ با چی بریم؟

بچه‌ها عید ۱۴۰۳ رو کجا بریم؟ با چی بریم؟

این سوال دقیقا مانند سوال معروف «امروز ناهار چی بخوریم؟ مامان‌هاست!» همه ما به دنبال این هستیم که در تعطیلات عید را به بهترین نحو خستگی یک سال را از تن به در کنیم. مکان‌ها و راه‌ها و روش‌های بسیاری برای سفر رفتن وجود دارد. حتی اگر ماشین ندارید و یا نمی‌خواهید خستگی رانندگی به تن داشته باشید هم این امکان برای شما فراهم است که تاکسی بین شهری رزرو کنید و بی‌دغدغه به سفر بروید. اگر تنها و تنها ۵ دقیقه زمان بگذارید، پارسه گشت با معرفی چندین مقصد گردشگری بکر، این مشکل شما را حل خواهد کرد.

 برای رزرو تاکسی بین شهری کافی است به شرکت‌های معرفی شده در وبسایت‌های معتبر توجه نمایید. بچه‌ها عید ۱۴۰۳ رو کجا بریم؟ با چی بریم؟

هرمز و رنگین کمانش

این جزیره، مکان‌های دیدنی بسیاری دارد. ساحل سرخ هرمز که با سرخی آتشین خود دلبری می‌کند! الهه نمک هرمز، اغواگر، زیبا و با صلابت! اما مگر می‌شود که به سراغ رنگین کمان هرمز نرفت؟! دره رنگین کمان هرمز، تمام رنگ‌های دنیا را قورت داده است! برای رفتن به هرمز و دیدن دره رنگین کمان کافی است یک تاکسی فرودگاه امام رزرو کنید؛ به فرودگاه بروید؛ خود را به قشم یا بندرعباس برسانید؛ و در نهایت هرمز زیبا را در آغوش بکشید.

برای پیدا کردن ارزانترین تاکسی فرودگاه امام و البته امن ترین، کافی است در شرکت های حمل و نقل معتبر به دنبال آن بگردید!

آموت سفر پارسه
آموت سفر پارسه

زراس، اقلیم سبز خوزستان

بچه‌ها عید ۱۴۰۳ رو کجا بریم؟ با چی بریم؟

دهکده زراس همه تصورات شما از خوزستان را تغییر خواهد داد! همه ما خوزستان را به نخلستان، نهرهای منشعب شده از کارون زیبا، هوای گرم و شرجی می‌شناسیم؛ اما زراس زمرد سبز خوزستان است. این روستا، تکه‌ای از بهشت است که پر از آبشارها، دهکده‌ها و روستاهای سرسبز، دریاچه‌ای حیرت‌انگیز و باغات و مزارعی زمردین است. برای رفتن به زراس همیشه سبز کافی است با رزرو تاکسی دربستی خود را از اهواز به ایذه و از ایذه به دهدز برسانید. ۱۴ کیلومتر که با تاکسی دربستی به سوی جنوب دهدز حرکت کنید، دروازه بهشت زراس روبروی شماست.

هنگام همیشه مهمان نواز

جزیره هنگام، کوچیکه ولی دلش بزرگه! هنگام پر از جاذبه‌های دیدنی است. دلفین های مهربان جزیره که هر روزه با خوشرویی تمام از مهمانان زیادی پذیرایی می‌کنند؛ سواحل هنگام که چنان شیشه‌ای هستند که گویی قلب دریا را در این منطقه شکافته‌اند تا شما به دل دریا بزنید؛ ساحل نقره‌فام هنگام که با تلالو نور بر خاک نقره‌ای اش دلبری را به اوج خود رسانده است. برای رفتن به هنگام کافی است با یک تاکسی فرودگاه امام خود را به این فرودگاه رسانده، به بندرعباس یا قشم بروید و در نهایت با تندروها خود را به هنگام برسانید!

جنگل ابر، مکان ملاقات بیابان و جنگل!
جنگل ابر، مکان ملاقات بیابان و جنگل!

جنگل ابر، مکان ملاقات بیابان و جنگل!

جنگل ابر، اقیانوسی از ابرهای شناور شاهرود! این جنگل در استان سمنان، در نزدیکی شهر شاهرود قرار دارد و مرزی شگفت‌انگیز میان منطقه بیابانی جنوب و جنگل‌ها و سرسبزی شمال کشور است. هر چه از خیال‌انگیزی و زیبایی این جنگل بگوییم کم است! برای رفتن به این جنگل هم می‌توانید از تاکسی بین شهری پارسه گشت استفاده نمایید و هم می‌توانید این تاکسی را تا ورودی جنگل دربست کنید و در حریم خصوصی کامل پا به این خیال انگیزِ شگفتن انگیز بگذارید.

 برای اطلاع از نرخ کرایه تاکسی برون شهری به ازای هر کیلومتر کلیک کنید!

اسپیلی، از دلبرانه‌های دیلمان

دیلمان منطقه بسیار سرسبز و پر از جاذبه گردشگری در گیلان است. نه تنها خود منطقه بلکه مسیر آن نیز از سیاهکل زیبا و سرسبز می‌گذرد. دیلمان، با جنگل، آبشار، بناهای تاریخی و  … از تمامی مهمانان خود پذیرایی می‌کند؛ اما اسپیلی چیز دیگری است! اسپیلی روستایی در نزدیکی دیلمان زیباست که پر از نعمت و موهبت است. مزارع و شالی‌های سرسبز و زیبای مردمان اسپیلی دل هر بیننده‌ای را به لرزه درمی‌آورد! برای رسیدن به اسپیلی کافی است تاکسی بین شهری از تهران تا رشت رزرو نمایید و پس از آن از جاده سیاهکل به سوی دیلمان بروید.

<yoastmark class=

ییلاق مریان، ییلاق سبزپوش تالش

تالش دلبر یکی از ارتفاعات زیبا و سرسبز گیلان است که نقطه به نقطه آن را باید قدم زد! یکی از زیبایی‌های تالش، ییلاق مریان است! ییلاق مریان، سرسبز، مرتفع، خنک، دلچسب و تر و تازه است. مزارع و باغات آن سبز زمردی‌اند؛ مردمان آن مهربان و خونگرم‌اند؛ و  بناهای تاریخی آن چشم نواز و تلنگری از تاریخ و تمدن‌اند؛ ییلاق مریان را در دو فصل اول سال از دست ندهید.

جاذبه‌های ایران کم نظیر اما فراوان‌اند. هر کجای ایران را که پا بگذارید، جاذبه‌های فراوانی خواهید یافت که روح و چشم و دل شما را نوازش خواهند کرد. با توجه به درخواست‌های بسیار مسافران شرکت حمل و نقل آموت سفر پارسه، درصدد برآمدیم جاذبه‌هایی را به شما عزیزان معرفی کنیم. در تمامی طول مسیر پارسه گشت با شماست!

آگهی در گلونی

کد خبر : 282662 ساعت خبر : 8:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=282662
اشتراک در نظرات
اطلاع از
6 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

عید جنوب از همه جا بهتره بندر کیش قشم و البته شیراز هم عالیه

من برای سفر کاریم از تهران به ساوه یه ماشین بین شهری از این شرکت گرفتم و فقط میتونم بگم همه چیز طبق برنامه ای که هماهنگ کرده بودیم جلو رفت
ممنونم

چطور میتونیم ماشین بگیریم ازشون؟

از اونجایی که همیشه برای فرودگاه دیرم میشه با این شرکت هماهنگ کردم که قبل از پرواز منو برسونن به فرودگاه و واقعا اولین دفه ای بود که بدون استرس کارت پروازمو گرفتم

تشکر از معرفی همچین شرکت خوبی

اگر بخوایم همزمان دو تا ماشین به فرودگاه بگیریم میشه؟