پخش ویژه برنامه «فوتبال بی نهایت» از لنز ایرانسل

پخش ویژه برنامه «فوتبال بی نهایت» از لنز ایرانسل

ویژه برنامه مشترک لنز و آیو برای جام ملت‌های آسیا به نام «فوتبال بی نهایت»، از لنز ایرانسل پخش می‌شود.

به گزارش گلونی به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، «فوتبال بی‌نهایت» ویژه برنامه‌ای به مناسبت جام ملت‌های آسیا است که ترکیبی از آیتم‌های جذاب فوتبالی و گزارش زنده بازی‌ها را شامل می‌شود. این ویژه برنامه به صورت مشترک توسط لنز، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پلتفرم آیو، ساخته شده و در روزهای برگزاری رویداد جام ملت‌های آسیا، ۳۰ دقیقه قبل از هر مسابقه از صفحه اختصاصی «فوتبال بی‌نهایت» در لنز، پخش می‌شود.

تیم ملی ایران نیز در مرحله گروهی این مسابقات با صدرنشینی در گروه C و کسب ۶ امتیاز، راهیابی به مرحله بعدی را قطعی کرده و در آخرین دیدار مرحله گروهی، سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲، به مصاف امارات می‌رود.

لنز همچنین علاوه بر پخش زنده تمام مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قالب سرویس پخش زنده، برای کاربران خود در ایام این مسابقات، جوایزی را نیز در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کرده و با افزایش امتیاز خود، در قرعه‌کشی جوایزی شامل پلی‌استیشن ۵، گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S21 و توپ لالیگا ۲۰۲۲، شرکت کنند. مراجعه به بخش «لنز کلاب» و پیش‌بینی نتیجه مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نیز بخش دیگری از این جشنواره فوتبالی لنز است که امتیاز کاربران و شانس برنده شدن جوایز را برای آن‌ها افزایش می‌دهد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

اخبار ایرانسل را از این لینک می‌توانید بخوانید

پایان پیام

کد خبر : 282368 ساعت خبر : 11:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=282368
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات