ممنوعیت تردد بین استانی از ۶ شهریور در برخی مناطق ادامه دارد

ممنوعیت تردد بین استانی همچنان ادامه دارد

سرهنگ امیدوار، رئیس پلیس راه کشور: بر اساس تصمیم ستاد کرونا تا پایان امروز تردد به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

طرح ممنوعیت تردد کرونایی امشب پایان می‌یابد اما محدودیت‌های کرونایی همچنان باقی است و جریمه‌ها اعمال می‌شود.

به گزارش گلونی مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: بنا بر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد بین استانی خودروهای شخصی از و به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

همچنین طبق گزارش پلیس راهوار ناجا، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده بیلقان، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشا و در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهر دماوند سنگین است.

بر اساس اعلام این مرکز ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده نظرآباد و در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های آبیک و ساسانی نیز سنگین است.

همچنین تردد در آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ممنوعیت تردد بین استانی

نماشای گلونی را دنبال کنید

این در حالی است که سرپرست پلیس راه مازندران تعداد خودروهای برگشت‌داده‌شده به مبدا در ورودی‌های استان از ۲۴ مرداد را ۲۴ هزار و ۵۵۰ خودرو اعلام کرد و گفت: «۱۹ هزار و ۸۵۲ دستگاه خودرو هم تا دیروز اعمال قانون شدند.»

سرهنگ عبادی افزود: «طرح منع تردد ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌یابد و بلافاصله عوامل پلیس راه و نیروی انتظامی طرح محدودیت تردد را در ورودی‌های مازندران به دلیل قرمز بودن شرایط کرونا استان آغاز می‌کنند.»

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242553 ساعت خبر : 4:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242553
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات