موفقیت خیبر در گرو حل مشکلات مالی

قطار لیگ یک کشور به هفته ششم رسیده و خیبر پس از یک هفته پر از حاشیه و نگرانی مهمان گیتی پسند اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در آستانه این بازی با پویا عالیحانی بازیکن با اخلاق خیبر هم‌کلام شدیم. عالیخانی پرورش یافته خیبر است.در تمام رده های سنی این تیم بازی کرده.از نوجوانان تا بزرگسالان در این تیم خرم‌آبادی حضور داشته.

سال ۱۳۶۵ در شهر خرم‌آباد متولد شده و از دوران کودکی مشتاقانه فوتبال بازی کرده است.زیر نظر فرامرز احمدی در تیم‌های محلات شروع کرده و در تیم‌ها و رده های بالاتر از مربیان دیگری بهره برده است. از جمله بهمن موسوی، احمد جادوانه ، همایون بهاروند و سعید سپهوند.

از عالیخانی در مورد  وضعیت خیبر می‌پرسم که میگوید: در هفته گذشته اوضاع مناسبی نداشته‌ایم.بچه‌ها بعد از بازی جنجالی با آلومینیوم در برزخ به سر می‌برند چون مشخص نیست که نتیجه این بازی چه می‌شود.البته در روزهای اخیر از حواشی کاسته شده است و فوتبالیست‌های خیبر مصمم هستند که بازی روز چهارشنبه را با پیروزی پشت سر بگدارند.

حادثه هفته گذشته

عالیخانی با ابراز تأسف از حادثه هفته گذشته ادامه داد: آن تماشاگر با کاری که در این بازی انجام داد همه هواداران خیبر را زیر سوال برد. متاسفانه هم تیم را با خطر محرومیت مواجه کرد و هم فرهنگ مردم خرم‌آیاد را در نظر دیگران خدشه‌دار کرد. با این ندانم‌کاری همه متضرر شدند.

این بازیکن یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های خیبر است و در میان هواداران این تیم علاقه‌مندان زیادی دارد.درمورد دلیل این علاقه از او سوال می‌کنم که می‌گوید : این نظر لطف هواداران است من در زمین وظیقه خودم را انجام می‌کنم.هواداران فوتبال را می‌فهمند و بازی بد و خوب را تشخیص می‌دهند.از همه کسانی که به من لطف دارن تشکر می‌کنم.

وضعیت مالی تیم را مناسب نمی‌داند و می‌گوید: از ابتدای فصل جدید تا کنون تنها نیمی از حقوق یک ماه را بچه ها دریافت کرده‌اند. بازیکنان مشکلات مالی زیادی دارند.همه در سنی هستند که باید آینده خود را هم در نظر بگیرند.اگر این مشکلات حل نشود باعث بی‌انگیزگی و پایین آمدن کارایی بازیکنان می‌شود.بیشتر آنها که از خانواده‌های متمولی نیستند و با ادامه این روند مجبور به ترک فوتبال می‌شوند.

با تمام این مشکلات عالیخانی امیدوار است و می‌گوید: امسال خیبر در لیگ یک می‌ماند و پیش‌بینی می‌کنم در پایان فصل از تیم‌های یک رقمی جدول باشیم.

IMG-20150914-WA0002

گفتگو از : محمد پورخداداد

پایان پیام

کد خبر : 5066 ساعت خبر : 8:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5066
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات