جمع‌آوری لباس‌ گرم برای نیازمندان در خرم‌آباد

مروری بر خبرهای دوشنبه مورخه ۲ آذرماه ۹۴ استان لرستان که هر روز به طور ویژه در پایگاه خبری گلونی منتشر می‌شود:

روزنامه امروز را با یک خبر خوب از تسنیم آغاز می‌کنم. سازمان مردم‌نهاد «خانه فرهنگ و اندیشه خرم‌آباد» با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان لرستان و انجمن «دانش‌آموختگان» اقدام به برگزاری طرح «جمع‌آوری لباس گرم» برای نیازمندان کرده است. طرح جمع‌آوری لباس‌های گرم بدون استفاده برای نیازمندان، از ۳۰آبان ماه امسال آغاز شده و تا پنجم آذر نیز ادامه دارد که مردم می‌توانند در قالب این طرح، لباس‌های نو یا دست‌دوم قابل‌استفاده خود را به فقرا و نیازمندان استان اهداء کنند.

تسنیم نوشت طرح گازرسانی به روستاهای پلدختر با بیش از ۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. حجت‌الاسلام و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختر ظهر امروز در مراسم گازرسانی روستاهای پلدختر با گرامیداشت هفته بسیج بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم شهرستان توسط مسئولان تاکید و اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت، باید مسئولان به مردم خدمت‌رسانی خود را هر چه بهتر و بیشتر انجام دهند. مسئولان شهرستان باید در خدمت‌رسانی بهینه به مردم کوشا و در رفع نیازها و مشکلات مردم اهتمام ورزند تا شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

امروز رئیس هیئت شنای استان لرستان گفت: ایجاد مجمع خیران ورزشی یکی از راهکارهایی است که برای رفع مشکلات مالی ورزش شنا در لرستان در نظر گرفته‌شده است. تسنیم نوشت محمد فتحی بیرانوند اظهار داشت: عرصه ورزش، بهترین و کارآمدترین عرصه‌ای است که می‌تواند نسل بشر را از راه‌های آلوده و جهان پر از ظلم، گناه و تنبلی برهاند. وی با اشاره به لزوم ایجاد جهشی در وضعیت ورزش شنای استان در راستای بهبود سلامت روح و روان جامعه، افزود: اقداماتی که در بحث رشته ورزشی شنا در استان انجام می‌گیرد باید سازمان‌دهی شوند تا فعالیت‌ها هدفمندتر بشوند.

طی خبری از فارس، مدیر امور کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: در نخستین روز هفته کتاب‌خوانی امسال یک‌هزار نفر به صورت حضوری و اینترنتی در کتابخانه‌های نهادی این شهرستان ثبت‌نام کردند. وی با اشاره به وجود تنها کتابخانه کشیک استان لرستان در شهرستان بروجرد، عنوان کرد: کتابخانه شهید باهنر در ایام تعطیل به استثنای روزهای خاص نظیر تاسوعا، عاشورا و ۲۱ رمضان در شیفت صبح آماده استفاده اعضاء است. استفاده از کارت عضویت در هر یک از کتابخانه‌های سطح شهر بلامانع است.

همچنین فارس نوشت با حضور سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی و عضو مجمع تشخیص مصلحت، سردار شمس‌الدین بربرودی فرمانده قرارگاه قرب قائم(عج)، امام جمعه الیگودرز، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین این شهرستان مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مهر کوثر الیگودرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.در این مراسم سردار احمد وحیدی با اشاره به روایات و احادیث در رابطه با توجه به ایتام گفت: یکی از شاخصه‌های مهم مکتب اهل‌بیت مهر و محبت است که اگر به آن توجه ویژه شود، بخش اعظمی از ناملایمات اجتماعی و ناهنجاری‌ها کاهش می‌یابد.

مهر نوشت مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: به زودی کار احداث دو باب مدرسه در منطقه دو خرم‌آباد آغاز می‌شود. طی روزهای آینده کلنگ احداث یک بار مدرسه شش کلاسه در منطقه ماسور خرم‌آباد و همچنین یک باب مدرسه در منطقه دو خرم‌آباد به زمین زده می‌شود و کار احداث آن نیز در اسرع وقت آغاز می‌شود.

خبر آخر روزنامه هم خبر ورزسی است از تسنیم. امروز در شانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم خیبر خرم‌آباد در یک بازی خانگی، با نتیجه ۲ بر یک در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز مغلوب شد. تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، هفته آینده، نهم آذر، خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف ایران جوان بوشهر می‌رود.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 8843 ساعت خبر : 9:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8843
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات