پنجاه نفر در ایران ۳۸۰ هزار سکه خریده‌اند

‏رئیس سازمان بازرسی گفت: پنجاه نفر در ایران ۳۸۰ هزار سکه خریده‌اند.
پایگاه خبری گُلوَتی، محسن فراهانی: ای بابا. حالا پنج نفر هم پیدا شده‌اند می‌خواهند مهریه‌ی همسرشان را بدهند، سازمان بازرسی به قضیه ورود کرده است.
چشم ندارید ببینید هنوز هستند مردانی که هوای همسرشان را دارند؟ چشم ندارید ببینید هستند مردانی که به همسر خود بها می‌دهند؟ برایش سکه می‌خرند. ویلا می‌خرند، ماشین‌های آن‌چنانی می‌خرند؟ برایش حساب‌های بانکی تپل باز می‌کنند. باغ و برج و پاساژ به نامش می‌زنند. نه فقط همسرشان، بلکه مادر همسرشان، پدر همسرشان، خواهر همسرشان و صد جد و آباد همسرشان. نه فقط همسر اول‌شان، حتا همسر دوم‌شان، سوم‌شان، چهارم‌شان. آری، این مردها قلب‌شان از طلاست.
این مردها همه چیز را برای همسر خود می‌خواهند. دوست دارند همسرشان پیشرفت کند، طعم رفاه را مزه کند. در آسایش نفس بکشد. این مردها برای رضایت همسرشان، سر تا پای او را طلا می‌گیرند.
خدا برای همه‌ی دختران کشورمان از این مردها قسمت بکند. ما که مَردیم با نیم‌کیلو سبیل، دل‌مان خواست، چه برسد به خانم‌ها.

کانادا و سکه

شاید بگوید این مردها چرا برای خود چیزی نمی‌خواهند؟ چرا همه را برای فرزندان و همسران خود می‌خواهند؟ خب این عزیزان به دلیل یکی دو تا سمتی که دارند باید همرنگ مردم زندگی کنند.
باید هم‌چون ضعفا شب را صبح کنند تا آن میزها را از دست ندهند. اگر ملک و املاک را به نام خود کنند که سازمان بازرسی باز به قضیه ورود می‌کند و گند ماجرا درمی‌آید. آن وقت پورشه بیار و سکه بار کن. کجا؟ کانادا پیشِ رفقا.
پایان پیام

کد خبر : 95155 ساعت خبر : 10:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=95155
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات