جادوگرهای ایرانی در فوتبال غوغا می‌کنند

جادوگرهای ایرانی در فوتبال غوغا می‌کنند

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: رقم خوردن برخی نتایج و موفقیت تیم‌هایی که انتظاری از آنها نمی‌رود سالهاست که شائبه‌ی استفاده تعدادی از مربیان و ورزشکاران از جادوگر را در جامعه ایجاد کرده است.
سحر و جادو و استفاده از جادوگر از بحث‌هایی است که چند سالی می‌شود در فوتبال ایران وارد شده است. کم نبوده و نیستند افرادی که ادعای داشتن قدرت‌های ماورای طبیعی هستند و با این ادعا وارد عرصه‌ی فوتبال شده و مبالغ هنگفتی را به جیب زده‌اند.

جادوگرهای ایرانی در فوتبال غوغا می‌کنند

شما فکر کردید تو ایران جادوگر استخدام می‌کنن و اون هم می‌شینه پشت یه گوی نورانی و خودش رو تکون می‌ده و می‌گه:«اجی مجی لا ترجی»؟ حالا گیریم بتونه دروازه‌بان و مدافع چپ و اصلاً کل تیم حریف رو جادو کنه، سوتی‌های بازیکن‌های تیم خودی رو چی‌کار کنه؟ نه داداش من، این قرتی‌بازی‌ها مال کشورهای آمریکای جنوبیه. تو ایران نیازی به این کارها نیست. کافیه یه نفر رو استخدام کنی تا بره با بازیکن‌های معروف و خوب لیگ برتر دوست بشه. بعد شب قبل از بازی بهشون زنگ بزنه و بگه: «داداش یه قهوه‌خونه پیدا کردم خوراک خودته. دوسیب نعنا می‌ده در حد لالیگا. بیا بریم مهمون من. راستی دوتا بچه‌ی خوب و پایه هم گیر آوردم در حد مسی و رونالدو. بیا که خوراک خودتن» اون بازیکن‌ها هم می‌رن و تا نصف شد تو لالیگا بازی می‌کنن و آخرش هم چندتا سلفی می‌گیرن. صبح بازی هم همون آقا بهشون زنگ می‌زنه و می‌گه: «اگه می‌خوای عکس‌های دیشبت که داشتی با مسی و رونالدو بازی می‌کردی رو منتشر نکنم، امروز حواست به بازیت باشه.» از اون طرف هم بازیکن‌های تیم خودشون رو با طناب می‌بندن به تخت تا کسی بهشون زنگ نزنه و بگه: «داداش دو تا بچه‌ی خوب و پایه پیدا کردم در حد رابرت لواندوفسکی و فرانک ریبری. بیا که خوراک خودتن.» این‌طوری از بازی کردن بازیکن‌های خودشون تو بوندس‌لیگا هم جلوگیری می‌کنن.

اره داداش من. این آدم‌ها تو کشور ما از جادوگرها هم قوی‌ترن. حتا می‌تونن یه شیشه نوشیدنی بدن به بازیکن حریف و اون بنده خدا هم با ۲۷ سال سن، به دلیل ایست قلبی تو خواب فوت کنه.

پایان پیام

کد خبر : 55939 ساعت خبر : 3:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55939
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات