نتیجه تست کرونای پرسپولیسی ها اعلام شد

نتیجه تست کرونای پرسپولیسی ها اعلام شد

جواب آزمایش کووید ۱۹ تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایران منفی اعلام شد.

به گزارش گلونی به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نتیجه تست PCR بازیکنان و اعضای کاروان سرخپوشان ایران با تاخیر یک روزه، منفی اعلام شد تا نگرانی‌ها از بین برود.

پرسپولیسی‌ها به محض ورود به هتل محل اقامت خود، تست کرونا را پشت سر گذاشتند و قرار بود نتیجه آن، ظهر روز گذشته به کادر پزشکی باشگاه اعلام شود اما کمبود امکانات و ترافیک کاری در آزمایشگاهی در شهر گوا، سبب شد تا نتیجه تست‌ها با تاخیر فراوان به کاروان پرسپولیس ایران اعلام شود.

این اتفاقات زمینه‌ نگرانی هواداران را فراهم ساخت و متاسفانه برخی افراد سودجو تلاش داشتند تا از این وضعیت به سود خود استفاده کنند و با ایجاد شایعات، احساسات میلیون‌ها هوادار را به بازی بگیرند که به زودی در مورد این افراد، فعالیت حقوقی صورت می‌گیرد‌.

به هر حال، مدیریت باشگاه در پی آن بود که خبر دقیق و شفاف را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد و به محض اعلام نهایی نتیجه تست‌ها، این موضوع از طریق ارگان رسمی باشگاه اعلام شد.

در واقع اعلام دیرهنگام جواب آزمایش کرونای پرسپولیسی‌ها موجب شده بود تا برخی صفحات مجازی اقدام به انتشار شایعاتی مبنی بر ابتلای چند نفر از سرخ‌پوشان داشته باشند و نگرانی و استرس را به هواداران این تیم انتقال دهند و همچنین موجب دلهره و ترس در اردوی پرسپولیس شوند که این شایعه با منفی شدن تست کرونا رد شد.

گفتنی است پرسپولیس در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی هند با تیم‌های گوا، الریان قطر و الوحده امارات هم‌گروه است.

پایان پیام

کد خبر : 219218 ساعت خبر : 3:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=219218
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات