تلف شدن چهار قلاده گراز در دریچه منهول فاضلاب

تلف شدن چهار قلاده گراز در دریچه منهول فاضلاب

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: «باز بودن دریچه منهول حوضچه آب شرکت آب و فاضلاب روستایی بخش چاروسا باعث شد یک گراز و سه توله براثر سقوط در آب تلف شوند. موضوع تشکیل پرونده و از طریق مراجع قضایی پیگری خواهد شد».

به گزارش گلونی به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، متاسفانه بی‌تفاوتی مسئولان آب و فاضلاب بخش چاروسا در ایمن‌سازی دریچه منهول حوضچه آب شرب این شهرستان باعث تلف شدن یک راس گراز ماده به همراه سه توله‌اش شد.

تلف شدن چهار قلاده گراز

بر اساس این گزارش؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در بیست و سومین روز از مرداد ماه ۱۴۰۱ در این خصوص گفت: «در ۵۰ کیلومتری مرز مناطق حفاظت شده با آزاد، منبع آب شرب بخش چاروسا احداث شده است».

اسلام جاودان خرد گفت: «متاسفانه بر اثر عدم تمهیدات ایمنی لازم توسط مسئولان آب و فاضلاب شهری و روستایی بخش چاروسا، یک قلاده گراز به همراه سه توله‌اش در حوضچه دریچه منهول که مملو از آب بود سقوط کرده و همگی تلف شدند».

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: «با توجه به اینکه مسئولان آب و فاضلاب بخش وظیفه ایمن‌سازی این حوضچه‌ها را داشتند اما در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کردند، لذا موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.»

جاودان خرد تصریح کرد: «محیط زیست شهرستان کهگیلویه تا حصول نتیجه از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع خواهد بود تا ضمن ایمن‌سازی دریچه از اتفاقات ناگوار احتمالی آینده جلوگیری نماید».

همچنین بخوانید:

یک توله یوز در جاده میامی زیر ماشین کشته شد

تلف شدن یک قلاده خرس قهوه ای در تصادف جاده ای

تلاش ها برای حفاظت از یوز مادر و توله‌ در جاده عباس آباد توران

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 272908 ساعت خبر : 10:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=272908
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات