شیخ دیاباته با قرارداد رسمی به پرسپولیس پیوست

شیخ دیاباته با قرارداد رسمی به پرسپولیس پیوست

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس از امضای قرارداد با شیخ دیاباته خبر داد.

به گزارش گلونی به نقل از خبرگزاری فوتبالی، شیخ دیاباته که شب گذشته برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به تهران آمده بود، امروز با امضای قراردادی به این تیم پیوست.

این بازیکن ۳۴ که اصلیتی مالیایی دارد پیش از این در تیم‌های بوردو، نانسی و متز فرانسه، استقلال تهران و الغرافه قطر بازی کرده است.

شیخ دیاباته با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته و در ترکیب این تیم همراه با یورگن لوکادیا قرار خواهد گرفت.

این بازیکن نوزدهمین بازیکن لیست بزرگسال پرسپولیس خواهد بود و با توجه به اینکه تحت قرارداد تیمی نیست، می‌تواند قرارداد خود را با پرسپولیس به عنوان یکی از سه سهمیه فیفا، امضا کند.

شیخ دیاباته که چند ماهی است مشغول مذاکره با باشگاه پرسپولیس بود برای آمدن به ایران و پوشیدن پیراهن این تیم تردید داشت ولی در نهایت مذاکرات به نتیجه رسید تا این بازیکن با باشگاه به توافق برسد و دیشب به تهران رسید.

گفتنی است او که با استقلال موفق شد کفش طلای فوتبال ایران را به دست بیاورد، در حالی به پرسپولیس پیوست که فصل گذشته در تیم الغرافه شاگرد آندره استراماچونی ایتالیایی و هم‌تیمی سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی ایران بود و عملکرد خوبی را در لیگ ستارگان قطر از خود به جای گذاشت.

با این حال او عمده شهرت خود را از دوران شروع فوتبالش و درخشش با نانسی، بوردو، متز و… در فرانسه به دست آورد و در ادامه یک فصل درخشان را با بنونتو در لیگ سری آ تجربه کرد و هشت گل در لیگ ایتالیا به ثمر رساند.

در گلونی درباره فوتبال بیشتر بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 273707 ساعت خبر : 2:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=273707
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات